Ontdek Vanden Borre Life om de levensduur van uw apparaten te verlengen

Verleng de levensduur van je toestellen met één abonnement

alt image Persoonlijke ondersteuning en onderhoudsadvies op maat
alt image Kosteloze reparatie van je grote elektrotoestellen en je tv
alt image Een voordelige en duurzame keuze
alt image Toestel onherstelbaar? We betalen je de volledige aankoopprijs terug!

Kies de formule die bij je past

Vanden Borre Life <br>Groot elektro

Vanden Borre Life
Groot elektro

€ 14,99 /maand
Vanden Borre Life <br>Groot elektro + tv Vanden Borre Life <br>Groot elektro + tv

Vanden Borre Life
Groot elektro + tv

€ 16,99 /maand

Waarom kiezen voor Vanden Borre Life?

Gratis reparatie - Grote huishoudtoestellen en tv

Persoonlijke ondersteuning en onderhoudsadvies op maat

  • Onze specialisten begeleiden je tijdens elke stap van het onderhoud en bellen je jaarlijks op met gepersonaliseerde tips
  • Via je My Vanden Borre-account krijg je toegang tot onze bibliotheek met artikels en krijg je begeleiding op maat voor het specifieke onderhoud van jouw toestellen
  • Voor al je toestellen, de huidige én degene die je later nog bijkoopt
Réparation gratuite - Gros électros et TV

Kosteloze reparatie van je grote elektrotoestellen en je tv

  • Gratis herstellingen in geval van panne, zo vaak als nodig
  • Tot minimum 5 jaar na aankoop van je tv en tot 7 jaar voor je grote elektrotoestellen, of langer volgens de herstelbaarheidsperiode van je toestellen
  • Voor je televisie en grote elektrotoestellen, zelfs voor degene die je niet bij ons kocht*

* Met een forfait van € 79 voor de eerste interventie op een toestel dat je niet bij ons kocht.
Een voordelige en duurzame keuze

Een voordelige en duurzame keuze


Een toestel herstellen is meestal duurzamer dan een nieuw toestel kopen. En toch: als je geen extra garantie hebt en je ziet het kostenplaatje van een herstelling, dan is de keuze snel gemaakt. Met Vanden Borre Life, maak je een voordelige en ecologisch verantwoordelijke keuze door voor een herstelling te kiezen in geval van panne.
Garantie voor terugbetaling aan aankoopprijs

Toestel onherstelbaar? We betalen je de volledige aankoopprijs terug!


Is je televisie of groot elektrotoestel defect en kunnen onze techniekers het niet meer repareren binnen de herstelbaarheidsperiode? Dan krijg je je aankoopbedrag terugbetaald onder de vorm van een waardebon. Zo heb je altijd een oplossing.

Hoe schrijf ik me in op Vanden Borre Life?

Vanden Borre Life souscrire en ligne

Online

Wacht niet langer, schrijf je direct in op Vanden Borre Life op onze website.
Schrijf je online in
In de winkel

In de winkel

Onze adviseurs in de winkel staan klaar om je te helpen en al je vragen te beantwoorden.
Vind je dichtstbijzijnde winkel
alt image

Telefonisch

Bel ons, onze medewerkers helpen je graag en beantwoorden al je vragen.
02 334 00 00

FAQ

Bij Vanden Borre werken we met onze eigen techniekers. Dankzij deze unieke service kunnen we je snel uit de nood helpen en herstellen we tv's en groot elektro aan huis indien nodig. Bel ons op het nummer 02/334.00.00 en druk op optie 1 om met een referentiepersoon in contact te komen.
Vanden Borre Life is een betalende service van Vanden Borre waarmee je de levensduur van je grote elektrotoestellen en tv verlengt. Deze service bestaat uit twee delen: onderhoud en herstelling. Het eerste noemen we preventief onderhoud, het tweede correctief onderhoud.

Een specialist van Vanden Borre overloopt één keer per jaar tijdens een persoonlijk gesprek alle toestellen die Vanden Borre Life dekt. Hij of zij geeft je daarbij allerlei handige tips en trucs om je toestellen optimaal te onderhouden, zodat ze langer meegaan.

En als een toestel defect raakt tijdens de herstelbaarheidsperiode, dekt Vanden Borre Life de herstelling.*

*Voorwaarden van toepassing op abonnementen die aangegaan zijn vanaf 14 december 2022. Voor klanten die vóór 14 december 2022 een abonnement op Vanden Borre Life hebben genomen, zijn de algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing die golden op het moment waarop ze hun abonnement zijn aangegaan. Die voorwaarden kunnen ze te allen tijde bekijken via hun My Vanden Borre-account.
Om een volledig antwoord te krijgen op deze vraag, ga naar vraag 6: "Hoelang dekt Vanden Borre de reparatie van mijn toestellen?"
Ga naar je My Vanden Borre-account, in de tab Vanden Borre Life, om toegang te krijgen tot al onze onderhoudsgidsen en artikels voor je groot elektro en tv’s.
Krijg ook meteen toegang tot al onze persoonlijke tips voor jouw specifieke apparaten door te klikken op één van je toestellen in je elektropark.
Ja, ook grote elektrotoestellen en televisies die je niet bij Vanden Borre hebt gekocht, zijn gedekt door de Vanden Borre Life-service. Er is slechts 1 voorwaarde: het merk en de productcategorie moeten bij Vanden Borre te koop zijn (of zijn geweest). Voor elk toestel dat niet bij Vanden Borre werd aangekocht, rekenen we bij de eerste interventie een vaste interventieprijs van € 79 aan. Als we het toestel niet tijdens de eerste interventie kunnen herstellen, krijg je dat bedrag terug in de vorm van een waardebon nadat de technicus is langs geweest.
De termijn (of 'herstelbaarheidsperiode') hangt af van het toestel en het merk. Het absolute minimum is 7 jaar voor grote elektrotoestellen en 5 jaar voor tv's.

Voor veel producten die bij Vanden Borre zijn gekocht, is de herstelbaarheidsperiode langer dankzij afspraken tussen Vanden Borre en zijn leveranciers.

Voor meer informatie over de herstelbaarheidsperiode van een specifiek toestel kan je terecht bij onze klantenservice via het telefoonnummer 02 334 00 00 of het e-mailadres service@vandenborre.be. Ook via je My Vanden Borre-account vind je de herstelbaarheidsperiode terug.

Voor producten die je niet bij Vanden Borre hebt gekocht, blijft de herstelbaarheidsperiode beperkt tot 7 jaar vanaf de aankoopdatum (zoals vermeld op de aankoopfactuur) voor grote elektrotoestellen en 5 jaar voor tv's. Hou je facturen dus zorgvuldig bij.
Tijdens de herstelbaarheidsperiode van je grote elektrotoestellen of tv (zie lijst met elektrotoestellen die door Vanden Borre Life worden gedekt) zijn alle herstellingskosten inbegrepen. Daaronder vallen de verplaatsings- en diagnosekosten, de kosten voor reserveonderdelen en de werkuren. Voor elk toestel dat je niet bij Vanden Borre hebt gekocht, rekenen we bij de eerste interventie een vaste interventieprijs van € 79 aan. Als we het toestel niet tijdens die eerste interventie kunnen herstellen, krijg je die € 79 terug in de vorm van een waardebon.
Na 1 contractjaar kan je je abonnement opzeggen door een e-mail te sturen naar service@vandenborre.be.
De algemene voorwaarden van Vanden Borre Life werden gewijzigd op 14 december 2022. Je abonnement blijft onderworpen aan de voorwaarden die gelden op het moment van de inschrijving. Je kan ze op elk moment rechtstreeks raadplegen in je My Vanden Borre-account, onder ‘My Vanden Borre Life’. De laatste versie van de algemene voorwaarden vind je ook hier.
Wasmachines, droogkasten, vaatwassers, ovens, kookplaten, fornuizen, koelkasten, diepvriezers, wijnkoelkasten, inbouwmicrogolfovens, inbouw espressomachines en volautomatische koffiemachines (koffietoestellen die volgende acties allemaal zelf doen zonder externe tussenkomst: malen van bonen, aanstampen van de koffie, doorlopen van de koffie en reiniging van het toestel; en waarbij men door een druk op de knop het recept kan personaliseren).

Enkele toestellen zijn uitgesloten: mini-ovens/convectieovens, vrijstaande microgolfovens, airco's, dampkappen, warmhoudlades en accessoires.
Eén keer per jaar krijg je per e-mail een uitnodiging voor een telefonische gesprek met een van onze specialisten. Je kan ook zelf een afspraak maken via je My Vanden Borre-account, in het gedeelte 'Mijn Vanden Borre Life'.
In dat geval geeft Vanden Borre je een waardebon voor een waarde die overeenkomt met de oorspronkelijke aankoopwaarde van het toestel, verminderd met eventuele kortingen.
Dan zijn de reparatiekosten voor jouw rekening. Je betaalt het tarief buiten garantie dat op de dag van de interventie door de technicus van toepassing is.
Nee, een abonnement op Vanden Borre Life dekt slechts 1 interventieadres. Wil je ook toestellen verzekeren die in een andere woning staan? Neem dan voor dat adres een apart abonnement op Vanden Borre Life.
Nee, onze technici onderhouden alleen grote elektrotoestellen en tv's bij interventieadressen op Belgisch grondgebied.
Als je een abonnement op Vanden Borre Life hebt en verhuist, moet je dat aan Vanden Borre laten weten. Dat kan via onze klantenservice (02 334 00 00), per e-mail (service@vandenborre.be) of door je adres aan te passen via je My Vanden Borre-account.
Er zijn momenteel 2 Vanden Borre Life-formules: 'Groot elektro' voor € 14,99 per maand en 'Groot elektro + tv' voor € 16,99 per maand.
Vanaf de datum van ondertekening verbind je je voor 12 maanden aan je Vanden Borre Life-abonnement. Aan het einde van die 12 maanden wordt het abonnement elke maand automatisch verlengd. Je kan je abonnement vanaf dan elke maand opzeggen.
Het abonnement en de bijbehorende services worden in de winkel geactiveerd nadat je het contract en het SEPA-mandaat (betaling via domiciliëring) hebt ondertekend. De datum waarop je deze documenten hebt ondertekend, geldt als startdatum van je abonnement. Er geldt een eigenrisicotermijn van 60 dagen vanaf de dag waarop je je abonnement neemt.
Dit abonnement vervangt de wettelijke garantie niet. Deze blijft van toepassing.
Kan ik je helpen?
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters