alt image

Een onmisbare service voor je multimediatoestellen

alt image

Bescherming van je multimediatoestellen

alt image

Beveiliging van je vertrouwelijke gegevens

alt image

Ondersteuning voor je multimediatoestellen

alt image

Premium hersteldienst voor één toestel

alt image

Kies het pack dat bij jou past

Beste keuze

Start

Start 365 Family

Care

Care 365 Family

€ 9,99/maand*

€ 16,99/maand

€ 14,99/maand

€ 19,99/maand

Bescherming van je toestellen
Beveiliging van je gegevens
Ondersteuning voor je toestellen
Premium hersteldienst
Microsoft 365 Family

* Verkrijgbaar als jaarlijkse vooruitbetaling voor € 129/jaar.

Waarom kiezen voor het Digital Service Pack?

alt

Bescherming van je toestellen


Antivirus F-Secure
: 10 licenties voor volledige bescherming tegen virussen en malware.

VPN: versleutelde en geanonimiseerde gegevens voor optimale bescherming op 10 toestellen.

alt

Beveiliging van je gegevens


Scam Protection
: beschermt je tegen oplichting en online dreigingen door openbare wifiverbindingen te beveiligen, verdachte sms’jes te filteren en frauduleuze e-commerce websites te herkennen.

Identity Theft Monitoring: bewaakt belangrijke gegevens zoals je e-mailadressen, kredietkaarten en paspoorten, met meldingen bij schendingen.

My Key: genereert sterke en veilige wachtwoorden, toegankelijk met één code op al je toestellen.

Banking Protection: voorkomt schermdelen tijdens banktransacties en ontvangt directe waarschuwingen bij phishingpogingen.

alt

Ondersteuning voor je toestellen


Helpdesk Assistant
: bel onze specialisten als je een probleem hebt met één van je multimediatoestellen.

Parental Control: beheer schermtijd, stel toegestane tijdslots in en blokkeer ongewenste websites of thema’s.

Gaming Mode: geoptimaliseerde prestaties voor een vloeiende gaming-ervaring door niet-essentiële processen uit te schakelen

alt

Een 3e jaar garantie op één toestel


Naast alle diensten van het Start-abonnement, geniet je met het Care-abonnement ook van een premium hersteldienst.


Bij een defect geniet je van een premium service voor een toestel3, tot 3 jaar na aankoop:

• Je toestel wordt binnen de 10 dagen hersteld.

• Je toestel wordt opgehaald en teruggebracht bij jou thuis of op een adres naar keuze in België.

• Je ontvangt een vervangtoestel tijdens de herstellingsperiode.

alt

Microsoft 365 Family


Toegang tot alle toepassingen van Microsoft 365 Family (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, Access en OneNote)
voor maximaal 6 gebruikers en tot 5 toestellen per gebruiker.

Inclusief opslagruimte via OneDrive om je bestanden op te slaan en te delen, tools voor videobewerking (ClipChamp), communicatie (Teams, Skype) en schrijfhulp (Microsoft Editor).

Geïnteresseerd of wil je meer info?

alt image

Kom langs in de winkel

Onze verkopers in de winkel helpen je graag verder en beantwoorden al jouw vragen.
Vind jouw winkel
alt image

Bel ons

Onze medewerkers helpen je ook telefonisch verder op het nummer 02/334.00.00.
Bel ons

Veelgestelde vragen

De geldigheidsduur van jouw Digital Service Pack hangt af van de gekozen betaalmethode.

Digital Service Pack, maandelijkse betaling:
• Het abonnement wordt automatisch van maand tot maand verlengd, voor een onbeperkte duur.
• Het abonnement heeft een verbintenisperiode van 12 maanden.
• Na de verbintenisperiode van 12 maanden kan het abonnement maandelijks worden opgezegd, mits de formaliteiten in de algemene voorwaarden worden nageleefd.

Digital Service Pack, vooraf betaald:
• De dienst is actief voor een periode van een jaar, vanaf de activeringsdatum.
• De dienst kan niet worden opgezegd voor het verstrijken van deze periode van een jaar.
• Aan het einde van deze vooraf betaalde periode (1 jaar) word je uitgenodigd om de dienst te verlengen.
• Als je de dienst niet wilt verlengen, eindigt deze automatisch na afloop van 1 jaar.

Opmerking: In het geval van het Digital Service Pack Care of Care Microsoft 365 Family blijft de verlengde garantie van 3 jaar voor jouw multimediatoestel 3 jaar geldig, op voorwaarde dat je gedurende deze volledige periode jouw betalingen via domiciliëring laat uitvoeren. Raadpleeg de algemene voorwaarden van het Digital Service Pack.
Het Digital Service Pack is uitsluitend voorbehouden aan particuliere klanten voor persoonlijk gebruik binnen het gezin.
Het is niet bedoeld voor zakelijke klanten, noch voor commercieel, professioneel of collectief gebruik (buiten het gezin).
Kom naar je dichtstbijzijnde Vanden Borre-winkel om een Digital Service Pack af te sluiten.
De betalingsmethode hangt af van jouw Digital Service Pack-formule. Voor een Digital Service Pack Start zijn er 2 mogelijke betalingsmethoden: vooraf betaald voor een jaar of maandelijkse betaling. Voor de andere Digital Service Pack-formules (Start Microsoft 365 Family, Care en Care 365 Family) is alleen de maandelijkse betalingsmethode mogelijk.

In het geval van een vooraf betaald contract betaal je het totale jaarlijkse bedrag in de winkel. Aan het einde van het vooraf betaalde contract word je uitgenodigd om jouw Digital Service Pack voor nog een jaar te verlengen. In het geval van een maandelijks abonnement betaal je het eerste maandelijkse bedrag in de winkel.
De aanvraag moet worden ingediend binnen 30 dagen na aankoop/levering van jouw nieuwe in aanmerking komende toestel.
Indien de herstelling van jouw multimediatoestel niet mogelijk is, zullen onze specialisten je een vervanging of een terugbetaling met een afschrijving van 40% aanbieden om rekening te houden met het gebruik dat je al van het toestel hebt gemaakt.
Indien tijdens het telefoongesprek of tijdens de herstelling wordt vastgesteld dat de storing niet onder de garantie valt, is de Care-service niet meer van toepassing. Je wordt dan door onze medewerkers gecontacteerd voor de verdere afhandeling van het dossier.
Je ontvangt een vervangtoestel (laptop, tablet of smartphone) gedurende de herstelperiode van jouw multimediatoestel, zodat je bereikbaar blijft.
Indien je een Microsoft 365 Family-jaarabonnement hebt en je hebt je ingeschreven op het Digital Service Pack met Microsoft 365 Family kan je de productsleutel die je van Vanden Borre ontvangen hebt activeren op jouw Microsoft-account. De resterende maanden van je Microsoft 365-jaarabonnement zijn niet verloren, maar blijven beschikbaar als toekomstig krediet op je Microsoft-account.
Kan ik je helpen?
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters