Een geanimeerde afbeelding met het Repair Week-logo en de Vanden Borre-schroevendraaier op een rode achtergrond

Repair Week bij Vanden Borre: meer herstellen, minder vervangen

Herstellen is vaak duurzamer dan vervangen. Daarom bieden we je oplossingen om je toestellen te laten herstellen en onderhoudstips zodat ze langer meegaan. Ontdek onze initiatieven voor Repair Week van 14 tot 20 oktober.
Vanden Borre, voor ’t leven.
Een tekening van een cadeautje met challenge erop geschreven

Maak kans op ons herstelabonnement


Vind jij het ook belangrijk dat je toestellen langer meegaan? Kom langs in je favoriete Vanden Borre-winkel en neem deel aan onze wedstrijd. Beantwoord er enkele vragen en maak kans op een Vanden Borre Life-herstelabonnement van 10 jaar voor je groot elektro en tv. Deelnemen kan in al onze winkels van 7 tot en met 19 oktober 2024.

Vanden Borre Life is een herstelabonnement om de levensduur van toestellen te verlengen. Je krijgt persoonlijke ondersteuning en onderhoudsadvies op maat.

Ontdek alles over Vanden Borre Life
Een rode achtergrond met hierop in het wit geschreven Onze reparateurs on tour

Krijg een diagnose van je defecte toestel


Is een van je kleine elektrotoestellen of multimediatoestellen defect en wil je de oorzaak ervan kennen? Kom langs in een van onderstaande Vanden Borre-winkels en schakel de hulp in van onze technicus ter plaatse. Hij analyseert je toestel en stelt een mogelijke diagnose op. En misschien kan je het probleem zelfs makkelijk zelf oplossen.

WinkelDatumUur
Herstal 14/10 10-18u.
Wilrijk 15/10 10-18u.
Roeselare 17/10 10-18u.
Namen 18/10 10-18u.
Gent 18/10 10-18u.
Woluwe Shopping 19/10 10-18u.
Sint-Niklaas 19/10 10-18u.
Een technicus van Vanden Borre die een toestel aan het herstellen is

Opendeurdag in ons herstelatelier


Herstel je zelf graag toestellen? Overweeg je een job als technieker? Of ben je gewoon benieuwd hoe een herstelling bij Vanden Borre verloopt? Neem een kijkje tijdens onze opendeurdag op 16 oktober 2024 in Sint-Pieters-Leeuw van 14 u. tot 17 u. Reserveer je plaats door je in te schrijven via onderstaande link.

Ik schrijf me in
Het logo van de duurzaamheidsbarometer van Vanden Borre

Vanden Borre-duurzaamheidsbarometer


Om te weten hoe goed merken scoren op het vlak van herstelbaarheid en betrouwbaarheid, hebben we een duurzaamheidsbarometer ontwikkeld. De berekening is gemaakt op basis van de herstelgeschiedenis en gegevens zoals de beschikbaarheid van reserveonderdelen. In onze barometer vind je de top 3 van de best scorende merken per categorie.

Lees er alles over

Veelgestelde vragen

Gaat het om een groot elektrotoestel of een tv? Bel ons op het nummer 02/334.00.00. Hou alvast je bestelbonnummer en het serienummer van je toestel bij de hand. Gaat het over een klein elektrotoestel of een multimediatoestel? Breng je toestel dan binnen in één van onze winkels.
Ga naar je My Vanden Borre-account. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account. Vind je je factuur daar niet terug? Stuur een mail met je naam en adres naar accounting@vandenborre.be.
Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar ‘Mijn herstellingen’.
Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.
Natuurlijk! Bel ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00. Doe dit ten laatste de ochtend van de werkdag vóór de afgesproken dag waarop onze technieker zou langskomen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel langer zal moeten wachten op een nieuwe afspraak of tot de wisselstukken beschikbaar zijn.
Wij bieden je altijd minstens 2 jaar lang een klantgerichte service in het kader van de wettelijke garantie.
Voor heel wat toestellen kan je de garantieperiode verlengen, met Smart Repair of de Service Plus Garantie.

Met Smart Repair verdubbel je de garantieduur voor je toestel en kan je 4 jaar lang rekenen op onze gratis hersteldienst. Deze garantie is beschikbaar voor het merendeel van onze kleine elektrotoestellen.

Voor een hele reeks toestellen kan je de waarborg verlengen met de Service Plus Garantie. Je geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van je toestel.
Vanden Borre Life is een commerciële garantie- en herstelservice in de vorm van een abonnement. Je geniet van een kosteloze reparatie tot minimum 5 jaar na aankoop (of langer, afhankelijk van de herstelbaarheidsperiode) van je tv's of grote elektrotoestellen, zoals je wasmachine, frigo of droogkast. En dat zonder extra kosten. De service geldt voor je grote elektrotoestellen en televisies, ook als je ze niet bij ons hebt gekocht.

Ontdek alles over het Vanden Borre Life-herstelabonnement
Kan ik je helpen?
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters