Menu
Jazeker, zelfs voor je wasmachine of laptop. Bij Vanden Borre gaan we voor 't leven. Dat betekent dat we ook onze verantwoordelijkheid nemen voor de toekomst van onze planeet. We helpen je toestellen te kiezen waarvan we de levensduur kunnen garanderen. En we adviseren je over het onderhoud van je toestellen. Heb je een probleem? Je kan rekenen op de technici van onze eigen dienst na verkoop. Dat is onze belofte.
Onze keuzes van vandaag beschermen onze toekomst. Bij de aankoop van je product(en) staan onze verkopers je altijd bij met advies over hoe je de meest duurzame keuze kan maken. Maar daar stopt het niet: ook na je aankoop staan onze Vanden Borre-experts je bij met tips om de levensduur van je toestellen te maximaliseren.
Elk jaar redden de technici van Vanden Borre bijna 65.000 toestellen van de vuilnisbelt! Bij Vanden Borre werken we met onze eigen technici. Dankzij deze unieke service kunnen we je snel helpen om je toestellen te herstellen. Onze dienst na verkoop herstelt niet alleen: ze adviseert je ook hoe je storingen kan voorkomen en hoe je je toestellen kan onderhouden. Dat is beter voor het milieu en je portemonnee. Heb je een probleem? Bel ons op 02 334 00 00 en druk op optie 1. Ga nog een stapje verder: ontdek het Vanden Borre Life-abonnement en onze uitgebreide garanties.
Indien je toestel niet meer te herstellen valt, gaan we over op recyclage van het defecte toestel.
Wanneer we je nieuwe televisie, vaatwasser of koelkast leveren, nemen we je oude toestel gratis mee voor recyclage. Kleine toestellen kunnen naar de winkel worden gebracht.
Toestellen die niet meer gebruikt worden, gaan naar verwerkingsbedrijven om er materialen uit te halen die opnieuw gebruikt kunnen worden om nieuwe toestellen van te maken. Toestellen die nog bruikbaar zijn, gaan naar sociale en circulaire ondernemingen. Op deze manier ondersteunen we actief de sociale economie.