Menu
Hoe laad ik mijn Fitbit apparaat op? Sluit de bijgeleverde oplaadkabel van je Fitbit-apparaat aan op een UL-gecertificeerde USB-wandlader of USB-poort op je computer. Steek het andere uiteinde van de kabel in je toestel. Het kan tussen 1 en 2 uur duren om op te laden tot 100%.
Blijf op de hoogte van berichten, oproepen en afspraken door je meldingen op je Fitbit-app in te stellen en je telefoon in de buurt te houden. Als je geen meldingen ontvangt, controleer dan je verbindingsstatus en start de app of je telefoon opnieuw op indien nodig.
Hoe start ik mijn Fitbit-apparaat opnieuw op?
Deze actie is aangewezen wanneer synchronisatie niet mogelijk is, geen enkele knop nog reageert of meldingen niet worden weergegeven. Laad je Fitbit-apparaat op en afhankelijk van het type apparaat moet je de startknop ingedrukt houden of erop tikken.
Hoe wis ik mijn Fitbit-apparaat?
Vanuit je account kan je instellingen, persoonlijke gegevens en opgeslagen apparaten wissen. Dit is aan te raden als je je toestel aan iemand anders geeft of het terugbrengt naar een winkel.
Mijn Fitbit-armband is defect. Wat moet ik doen?
Indien je vaststelt dat je polsbandje niet meer opstart of oplaadt, nodigen wij je uit om het naar je favoriete Vanden Borre winkel te brengen om samen met een van onze experts een oplossing te zoeken. Als je polsband beschadigd is, nodigen wij je uit om in te loggen op https://myhelp.fitbit.com/s/garantie op je smartphone om een claim in te dienen bij Fitbit. Het duurt minder dan 5 minuten. Je krijgt binnen 5-10 werkdagen een vervangende bandje thuisgestuurd.