Veelgestelde vragen

Stuur gerust een mailtje naar marketplace@vandenborre.be.


Als je meer informatie nodig hebt of je wil een vraag stellen over je bestelling, moet je je aanmelden bij je My Vanden Borre-account*. Ga naar Mijn bestellingen en scrol naar de juiste bestelling. Klik daarna op 'Details bestelling', kies voor 'Stuur een bericht' en stel je vraag!


*Een My Vanden Borre-account wordt automatisch voor je aangemaakt zodra je een Vanden Borre Marketplace-bestelling plaatst. Na je aankoop ontvang je een e-mail om een beveiligd wachtwoord in te geven.

Meld je aan in je My Vanden Borre-account en ga naar 'Mijn bestellingen'. Scrol naar de juiste bestelling, klik op 'Details bestelling' en kies voor 'Contacteer de verkoper'.

Je vindt alle informatie over de specifieke verkoopsvoorwaarden van de partner verkoper in je bevestigingsmail of op de productpagina van het Marketplace-artikel dat je wil kopen.


Je vindt alle informatie over de specifieke verkoopsvoorwaarden van de partner verkoper in je bevestigingsmail of op de productpagina van het Marketplace-artikel dat je wil kopen.