Veelgestelde vragen

Ga naar de login-pagina en klik op 'Account aanmaken'.


De andere optie? Plaats online een bestelling. Dan maken we automatisch een My Vanden Borre-account voor je aan. Via e-mail krijg je een link om je wachtwoord in te stellen.


Meld je aan en ga naar 'Mijn profiel' om je persoonlijke gegevens te wijzigen. Via 'Mijn adresboek' pas je ook makkelijk je adres aan.


Heb je een My Vanden Borre-account? Log in op je account, ga naar ?Mijn bestellingen? en voeg je bestelbonnummer of ticketnummer toe. Heb je nog geen My Vanden Borre-account? Maak er hier een aan. Ga naar ?Mijn bestellingen? en voeg je bestelbonnummer of ticketnummer toe. Zo blijft je garantiebewijs altijd beschikbaar in je account. Goed om te weten: je online-aankopen worden automatisch geregistreerd in je My Vanden Borre-account. Je hoeft ze niet manueel toe te voegen.

  • Volg al je bestellingen makkelijk op.
  • Vraag terugbetalingen aan.
  • Verzamel je garantiebewijzen automatisch op één plaats.
  • Vind de handleiding van je toestel meteen terug.
  • Houd verlanglijstjes bij.

Meld je aan in je My Vanden Borre-account en ga naar 'Mijn voorkeuren' om de ontvangst van de nieuwsbrief aan of uit te vinken.


Ga naar de login-pagina, klik op 'Wachtwoord vergeten?' en vul je e-mailadres in. Wij sturen je een e-mail met de volgende stappen.