Veelgestelde vragen
Gaat het om een groot elektrotoestel of een tv? Bel ons op het nummer 02/334.00.00 (optie 3).
Hou alvast je bestelbonnummer en het serienummer van je toestel bij de hand. Gaat het over een klein elektrotoestel of een multimediatoestel? Breng je toestel dan binnen in één van onze winkels.
Ga naar je My Vanden Borre-account. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account. Vind je je factuur daar niet terug? Stuur een mail met je naam en adres naar accounting@vandenborre.be.
Dat is makkelijk: log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen (behalve voor Vanden Borre Marketplace-producten).
Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.
Natuurlijk! Bel ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00. Doe dit ten laatste de ochtend van de werkdag vóór de afgesproken dag waarop onze technieker zou langskomen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel langer zal moeten wachten op een nieuwe afspraak of tot de wisselstukken beschikbaar zijn.
Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de garantie Smart Repair.
Met Smart Repair geniet je 4 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in onze Akte van Vertrouwen
Log in op je My Vanden Borre-account en klik op 'Digital Service Pack'.
Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Digital Service Pack-portaal.
Wij bieden je altijd minstens 2 jaar lang een klantgerichte service in het kader van de wettelijke garantie Lees meer in onze Akte van Vertrouwen . Kies je bij de aankoop van je toestel voor de Smart Repair garantie? Dan geniet je 4 jaar lang zonder zorgen van je toestel.
De Service Plus Garantie verlengt de garantieperiode van sommige producten zelfs tot 5 jaar na je aankoop.
Voor een hele reeks toestellen kan je de waarborg verlengen met de service plus garantie. Je geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van je toestel. Lees meer over de Service Plus Garantie
In het kader van de wettelijke garantie voor consumenten kan je gedurende 2 jaar rekenen op onze topservice.
Met Smart Repair verdubbel je de garantieduur voor je toestel en kan je 4 jaar lang rekenen op onze gratis reparatieservice. Deze garantie is beschikbaar voor het merendeel van onze kleine elektrotoestellen. Klik hier voor meer informatie..
Voor heel wat toestellen kan je de garantieperiode verlengen, met een Service Plus Garantie of met Smart Repair.
Met Smart Repair kan je 4jaar lang rekenen op onze gratis reparatieservice voor je kleine elektrotoestellen. Voor bepaalde toestellen kan je ook opteren voor een Service Plus Garantie en zo de garantieduur verlengen tot 5 jaar na aankoop.
Vanden Borre Life is een commerciële garantie- en herstelservice in de vorm van een abonnement. Je geniet van een kosteloze reparatie tot minimum 5 jaar na aankoop (of langer, afhankelijk van de herstelbaarheidsperiode) van je tv's of grote elektrotoestellen, zoals je wasmachine, frigo of droogkast. En dat zonder extra kosten. De service geldt voor je grote elektrotoestellen en televisies, ook als je ze niet bij ons hebt gekocht.