Veelgestelde vragen
Heb je het toestel in de winkel besteld? Vraag meer info in de winkel waar je het toestel hebt gekocht. Bestelde je online? Contacteer dan onze webshop: webshop@vandenborre.be.
Aankopen online of telefonisch: vanaf de dag van de levering heb je 14 dagen tijd om ons te verwittigen dat je afstand wil doen van je aankoop. Bekijk hier onze retourprocedure. Aankopen in de winkel: vraag meer info in de winkel zelf.
Heb je het toestel in de winkel gekocht? Vraag dan meer info in de winkel zelf. Heb je het toestel online of telefonisch gekocht? Vanaf de dag van de levering heb je 14 dagen tijd om ons te verwittigen dat je afstand wil doen van je aankoop. Bekijk hier onze retourprocedure.
Werd je toestel door onze eigen leveringsdienst geleverd? Meld dit dan onmiddellijk aan de chauffeur. Werd je toestel geleverd door een koerierdienst? Gebruik het toestel niet en meld het probleem via webshop@vandenborre.be